موسيقي و اطلاعات عمومي
 
موزيك جديد
اول مطلب

به گزارش خبري شاهين صدا؛سحر قريشي متولد ششم دي ماه 1366 درشهر تهران است. در خانواده‌اي كم جمعيت بزرگ شده و تك دختر است. فقط يك برادر دارد به نام سپهر قريشي كه رابطه خيلي عاطفي و خوبي با سحر دارد.

 

سحر قريشي از بازيگران جواني است كه پله هاي ترقي را خيلي زود و سريع طي كرد و به يك چهره محبوب و پركار در عرصه بازيگري تبديل شد. گرچه اكنون در اوج محبوبيت زندگي حرفه‌اي، مورد هجوم حواشي و شايعات قرار گرفته است، ولي او با قدرت و تلاش به كار خود ادامه مي‌دهد و در مقابل حواشي مي‌ايستد و به آنها پاسخ مي‌دهد.

 

 

 

 سحر قريشي در كنار همسر سابقش + بيوگرافي و تصاوير

نكته جالب در بيوگرافي سحر قريشي اين است كه او اهل فوتبال است و طرفدار پر و پا قرص تيم استقلال است. برادرش سپهر هم طرفدار با تعصب استقلال تهران است.

 

سحر قريشي در سال ۱۳۹۶ براي اولين بار بازي در تئاتر را تجربه كرد. او در نمايش «لامبورگيني ۲» به كارگرداني سيامك صفري با گريمي متفاوت به روي صحنه رفته است. بازي سحر قريشي در اين نمايش جنجال هاي زيادي ايجاد كرد كه چرا از ستاره هاي سينما در تئاتر استفاده مي شود.

 

همسر اول سحر قريشي، مهران اخوان ذاكري بوده كه مشوق او در بازيگري بوده است و در مصاحبه پاياني خود درباره علت جدايي از سحر قريشي گفته بود: سحر هميشه از من به عنوان مشوق خود ياد كرده است و در مصاحبه هاي مختلف گفته است كه اگر همسرم راضي نباشد ديگر بازيگري نمي كنم و آنرا كنار مي گذارم؛ يعني بازيگري اگر بخواهد به زندگي خصوصي ام لطمه بزند آن را كنار خواهم گذاشت.

 

وي در ادامه گفته بود: من ديگر دوست ندارم سحر بازيگري را ادامه دهد. وقتي سريال دلنوزان پخش شد سحر خيلي مشهور شد و رفتارش كم كم تغيير كرد و در حال حاضر شش ماهي مي شود كه از همسرم هيچ خبري ندارم. در دادگاه از او شكايت كردم تا جلوي كارش را بگيرم، اما چون خودم اجاز كار به او داده ام، تقاضايم براي ممنوع الكار شدنش رد شد. من از نظر شرعي راضي نيستم همسرم اين كار را ادامه دهد.

 

 

 

سحر قريشي در كنار همسر سابقش

اخوان ذاكري با اشاره به اينكه تقريبا اكثرا تهيه كنندگان با شنيدن عدم رضايت من از سحر در فيلم هايشان استفاده نكردند، گفته بود: تهيه كننده سريال دلنوازان با من برخورد بدي كرد و از او براي سريالش استفاده كرد. سحر در مصاحبه هاي زيادي گفته است ديپلم دارد. شما به من بگوييد ديپلم را از كدام دبيرستان گرفته است؟ تصميم خود را گرفته ام و مي خواهم از او جدا شوم و طلاقش ميدهم . حرفم را با اين متن به پايان مي برم كه پروانه ها فراموش مي كنند روزي كرم بوده اند !

 

پاسخ سحر قريشي در مورد طلاقش

 

سحر قريشي در برنامه ديد در شب با اجراي رضا رشيدپور حضور پيدا بود كه با سوال در مورد چگونگي طلاقش روبرو شد. او در اين برنامه براي اولين بار در مورد طلاقش به طور كامل صحبت كرد و ادعاهاي همسر سابقش را به طور كل رد كرد.

سحر قريشي گفت در ۱۷ سالگي در سل ۱۳۸۴ عقد كرديم و اولين درخواست طلاقم قبل از شروع بازيگري و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگليس بود و پدرم هم در آمريكا زندگي مي كرد. بعد از بازيگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم را پاسخ مي دادند.خودشان را مدير برنامه من معرفي مي كردند و چند تا پيشنهاد كار راهم رد كردند. بعد از آن چند مصاحبه عجيب و غريب كردند. هيچكس از خوشبختي فرار نمي كند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگي من و همسر سابقم ۳ سال طول كشيد.

 

به همين دليل الان با ازدواج در سن كم خيلي مخالف هستم و به همه دوستانم توصيه مي كنم در سن كم ازدواج نكنند. سنم كه بالا رفت ديدگاهم تغيير كرد و برخلاف اينكه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگير شدم، حقيقت اين بود كه من بزرگ شدم نه جوگير ! بعد از جدايي از همسر سابقم مادرم از انگليس برگشت و با هم زندگي مي كنيم.

 

سحر قريشي در برنامه ديد در شب رضا رشيدپور حضور يافته بود كه با سوال خصوصي رضا رشيدپور در مورد اينكه با اميد علومي چه نسبتي داري مواجه شد.

 

سحر قريشي گفت: من در حال حاضر در شرايطي نيستم كه بخواهم به تنهايي زندگي ام را ادامه دهم. از قبل اميد را مي شناختم و الان به صورت محرم ( صيغه محرميت ) براي آشنايي بيشتر با هم رابطه داريم كه اگر ان شاء الله تفاهم داشتيم در آينده ازدواج كنيم.

 

شايعه ازدواج سحر قريشي با مهدي طارمي

اخيرا شايعه‌اي در مورد ازدواج اين بازيگر مشهور و مهدي طارمي فوتباليست تيم پرسپوليس به وقوع پيوسته كه سريعاً واكنش هر دو طرف را در برداشت. اين شايعه با انتشار يك توئيت در صفحه مهدي طارمي شكل گرفت. البته مهدي طارمي سريعاً آن را تكذيب كرد.

وقتي خبرنگاران در مورد اين شايعه با سحر قريشي تماس گرفتند، وي جواب واضحي نداد و گفت: اين موضوع باعث مي شود مجددا در مورد اين شايعه مصاحبه اي انجام دهم.

 

سحر قريشي با خنده در ادامه پاسخ تلفني‌اش گفته است: قرار است با چه كسي ازدواج كنم؟ فكر مي كردم در مورد برادرم تماس گرفته ايد تا با من مصاحبه كنيد. در پايان اين را بگويم كه كاربران فضاي مجازي از اين گونه صحبت ها خيلي مي گويند.

سايت خبري شاهين صدا

نوشته شده در تاريخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ توسط شاهين رضايي
نظرات (0)
[ ]
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | قدرت گرفته از : وبلاگدهی آریا  

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی